You are not logged in.

Dear visitor, welcome to SubCentral.de - Hochwertige Untertitel für TV-Serien. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Saturday, September 6th 2014, 6:11pm

Korra Book 4

http://bryankonietzko.tumblr.com/post/96792416232/korranation-get-ready-soon

Wird Balance heißen und spätestens im jan/Feb laufen. weil der ausstralische Sender der es zeigt. das bestätigte.

Ich hoffe Nick haut netflix style einfach alle epis raus und bringts hinter sich :D

2

Monday, September 8th 2014, 7:12pm

Dem ist neben der Episodenanzahl von 13 nur noch hinzuzufügen, dass ich mich wie Bolle auf das finale Buch freue :cheer:
- I will remind you that you will likely experience ome side effects similar to the early stages of the virus, so...some headaches and fever and exhaustion.
- Just like a good hangover.
Tex, The Last Ship

3

Thursday, September 11th 2014, 1:55pm

3 oktober gehts los :)
http://www.ign.com/articles/2014/09/11/the-legend-of-korra-book-four-premiere-date-announced

Reifen

Fridays Nights are Lights

• Send private message

4

Friday, September 12th 2014, 12:16pm

So früh hätte ich nicht mit gerechnet. Aber sehr fein. :)

5

Friday, September 26th 2014, 10:56pm

Timejump :D habs geahnt. macht sinn

6

Friday, October 10th 2014, 10:49pm

so 2 epis sind da.
und es ist fantastisch wie book 3

e2 spoiler

Spoiler

jetzt noch ne Zuko Iroh szene und ich bin happy

7

Sunday, October 12th 2014, 1:32am

Aktuelle Episode 2 auch gesehen. Liegt es am Wechsel von TV aufs Netz oder meine ich das nur? Aber die Qualität der Serie nimmt zu!

Spoiler

8

Sunday, October 12th 2014, 8:21pm

naja die produktion von s4 lief schon lange bevor die entscheidung kam.
Final Season jetzt wird eben alles erzählt was geht. viel fanservice

Spoiler

9

Monday, October 13th 2014, 2:01pm

Spoiler

- I will remind you that you will likely experience ome side effects similar to the early stages of the virus, so...some headaches and fever and exhaustion.
- Just like a good hangover.
Tex, The Last Ship