You are not logged in.

Die Registrierung ist auf manuelle Freischaltung eingestellt. Ja, das ist Absicht. Subs laden geht auch ohne.

Um freigeschaltet zu werden: Kurze E-Mail an info@ mit Benutzernamen und von derselben E-Mail-Adresse aus, mit der die Registrierung durchgeführt wurde.

Dear visitor, welcome to SubCentral.de - Hochwertige Untertitel für TV-Serien. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

61

Tuesday, October 11th 2011, 11:33pm

Heisenberg-Hut oder ein Tütchen Meth gratis.^^
:vlol:

62

Tuesday, October 11th 2011, 11:52pm

Quoten Folge 13: 1.897 Millionen Zuschauer.
Naja, immerhin fast 200000 mehr.
Aber im Vergleich zu den Quoten, die Arte erreichen wird, ist das immer noch traumhaft.^^
Ich weiß nicht, ob mein Leben nutzlos und bloß ein Mißverständnis war oder ob es einen Sinn hat.
- Hermann Hesse, Das Glasperlenspiel

DexNote

Master

Posts: 1,040

Location: Lage Lippe

Occupation: Student in Osnabrück (Medieninformatik)

  • Send private message

63

Wednesday, October 12th 2011, 8:03pm

Breaking Bad Breaks Record With Season 4 Ratings

Siehe next post, ausversehn 2ten erstellt




DexNote

Master

Posts: 1,040

Location: Lage Lippe

Occupation: Student in Osnabrück (Medieninformatik)

  • Send private message

64

Wednesday, October 12th 2011, 8:04pm

Breaking Bad Breaks Record With Season 4 Ratings

Breaking Bad, which premiered its Season 4 Finale last night,
ranks as the most engaging series on television according to Nielsen's IAG,
which measures program engagement and ad effectiveness.



Ratings Highlights include:

- All three airings delivered 2.9 million viewers and 1.8 million adults 18-49

- Season 4 averaged 1.9 million viewers, a 23% increase vs. Season 3

- Breaking Bad Season 4 also averaged over 1 million adults 18-49 and Adults 25-54, +24%/+21% vs. Season 3

- Breaking Bad Season 4 garnered its strongest increases among younger viewers, growing its Adult 18-34 audience +42% over last season.




65

Wednesday, October 12th 2011, 8:18pm

Freut mich sehr, dass sie eine positive Resonanz ziehen und damit verbunden, BB in den USA mehr zuwachs bekommen hat. Das merke ich auch immer mehr hier DE in meiner Umgebung. Immer mehr di Breaking Bad zumindest kennen, dennoch bleibt es (leider) weiterhin Underground.
Meine Serien